Tuesday, September 21, 2010

Potluck Raya 2010....

tak sangka berjaya gak buat makan-makan di rumah mak @ amoi....

orang kuat potluck raya semalam....
gigih dua orang pui-pui sediakan tempat & minuman

tak puas la nak borak2 dan makan.kalo di biar berborak je, kul bape nak habis makan.rugi gak buat lepas opis hour.rushing.dengan jalan jem nyer...erkk...

tapi.........bebetul enjoy...!!!kalo cik asikah turun lagi la terbarai perut sebab gelak....tak tahann ohh....

tujuan asal sebab adeq ada training kat Rawang...so dia nak datang beraya.dah alang2 dia nak datang terus vote rumah mak je la...memasing turun situ...dan gigih adeq turun dari batu pahat...sudahnya training tu cancel.dah la lepas makan2 terus shoot ke batu pahat balik.lotih!

adeq & family.....
bersama bakal2 tunangan orang :p

aku ni cengkelat je lebih..memula kene potong nasi impit.aku pas kat mak yam.pastu saje masuk dapur.sekali tengok ada buah tembikai x potong lagi....

"mak yam...tembikai leh potong x..aku x reti" ehhehe
tak sangka lagi ada bala kat dapur tu :p

tak tahu la sape yang sebenarnya bekerja kat dapur tu ekeke

su berseri je aku tengok semalam :p
seri orang nak bertunang gitu

menu -->mee kari, satay, pizza, kek bluebery, nugget, kerepek2....tembikai, anggur & air oren juga cincau....senak nyer perut makan banyak semalam :p

ada sesuatu di antara mereka sebelum ni...
ngeh3...

dee - mak yam - aku - jun
dah lama x jumpa rasa tak nak duduk jauh2...
makan pon share mangkuk tau :)

sebelum pulang :D

dan antara penyeri malam tadi....

dee & husband

mak yam @ siken & husband

mama jan & damia
apa la ayah damia ni...ajak datang makan pon tak nak :p

aku - mama jan - su - jun
damia n pui2 selaku tuan rumah hehe...

kalau ada rezeki leh buat mcm ni lagi...semua datang bawa makanan...sape nak volunteer rumah perlu sediakan tempat dan air saje...sempoi...

sedar x sedar hampir 10tahun kitorang berkawan!!!start dari zaman diploma yang hingusan membawa ke zaman degree...dan skang dh zaman keje n beranak pinak.....arap2 berkekalan la untuk 10tahun akan datang...aminnn.... :D

saya sayang kawan2 saya.....**tetibe je hehehe

7 comments:

  1. bestnya emy...lama dah xjumpe sue, amoi n siken...meriah nya emy...su nk bertunang yer?kim salam lah kat semua2 yer..muza dpt byg kalu asikah ada gerenti pecah peot..minah lawak tu..

    ReplyDelete
  2. saya juga sygkan kawan2 saya!!!!!!!!!!!!
    cepat betoi kamu memblog ye cik my.....
    yela, kalo cik as ade, lagi meletop la umah akuuu.....miss her damn so much :)
    nanti kite buat lagi mcm ni ok.....so happening!!!!!!love uols la :) ~mak pui pui~

    ReplyDelete
  3. muza,
    best sgt..kalo x fikir keje mmg lepak lagi...
    aah sue nk bertunang sabtu ni :)
    hahahaha...as yg super lawak kan
    rasanya xde sape dpt tandingi dia kan muza :)

    mak pui-pui,
    biasa la mak...lmbat hupdate kang xleh nk hupdate langsung ngeh3....
    love u too mak!

    ReplyDelete
  4. hahaha,,,aku tau ade cite yg ko x masok kan mie..hahahha,,,kalu di citekan dlm blog ni leh kencing manis bdk 3 org tu..

    ReplyDelete
  5. wakakakkaa....
    aku x sanggup as nak ceta
    sakit perut weiii
    hehe

    betol tu...mmg kencing manis jadinya
    hahaha

    ReplyDelete
  6. amboiii...korang ckp aye super lawak?puji je tp x bank in duit kt aye x guna gak...ON LAWAK ke 0163451775

    ReplyDelete
  7. jgn kamu cite dlm blog ni weihhh....malu.....
    ~ihsan dr mak pui pui~

    ReplyDelete