Monday, March 18, 2013

Setia City Mall = SCM

tarik nafas....

ceta ni dah lama...sebulan yang lepas tapi pedulik la kan...janji hupdate...

lama tak update bukan la bz sesangat, tp seharian kat tempat keje dah ngadap pc.balik nak on netbook plak...memang surrender....malam2 aku habiskan masa ber fb-wasap..kuikuikui....

ok...korang dah pergi setia city mall?kalau dah bagus...kalau belum, tak payah pergi pon xpe ekekeke...

ni kejadian sebelum ke konsert, kami nak membuang masa (tak baik buang masa kan) so terus menuju ke SCM.sesat barat ok...tapi tak pe...sesat2 pon sampai juga...

dari jauh...

masuk dalam tu kagum la kejap...sebab aku rasa SCM ni macam gabungan Pavillion n KLCC..so kalau tempat2 macam tu, memang tak repeat la pasni kah kah kah..

i luv Sogo.... tetibe!hehe

glemer ko kan nurul :p
 bersama mak pui...mana ada aku ada je dia....ekeke

so jalan2...elok plak aku jumpa member aku....di dinding haha

confius pasal rambut deme ni...selama ni tak perasan plak diorang botak :p

so jalan la dalam tu..aku tak rasa nak melabur apa2..bebetol cuci mata je.benda paling aku boring adalah window shopping :p

tapi.....jodoh aku nak bertemu kawan lama rupanya....elok plak jumpa farah...ex-classmate zaman uitm dulu2...

dulu fara lagi gemuk dari aku...skang dia dah selim melim..then aku plak lagi gemuk dari dia...ohh tidakkkk

lepas peluk cium semua, aku lepak kat luar...tunggu pui beli barang....mende ngarut2 je dia rembat....beg letak HP n gelang...tak kuasa nak beli :p




 
terus macam jom la makan...lapar ni...elok berjalan2 nak cari port, terjumpa plak kawan sekolah aku dulu....ha tgk SCM ni tempat aku berunion gamaknye wakakaka



dialog kami
epit : nape ko gemuk skang?dulu ko kurus time skolah
aku : sampai hati ko cakap camtu wawawawa

pastu bebetol kami terus cari port makan hahaha



i love Nandos ketat-ketat... :p

pas makan, terus shoot gerak tinggalkn SCM...malas nak jalan lagi..takut jumpa member lagi ramai lak ekekeke

balik tu singgah Petronas...solat asar...pastu lepak tunggu maghrib terus...then tukar baju terus shoot ke....

konsert abang kuar....yippiieee....

next entry la eh

No comments:

Post a Comment