Wednesday, March 27, 2013

Love you abang kuwa.... :p

ni memang entry basi :p

16 february 2013, Anuar Zain buat konsert kan...aku macam teruja nak pergi. terus rodger pui...dia kata best gak kalau dpat layan konsert AZ...

tup tup...dia serius lak.call aku dah bebetol depan kaunter nak beli tiket. ok beli la...make sure tiket tu free.eh tak.tiket tu mampu dimiliki ekeke

dan tibalah saat dia...asal nye buat kat bukit jalil.tukar plak ke stadium melawati shah alam. 

tp pagi tu aku keje, so pui mai opis.tunggu sampai kul 2pm, baru la chow ke shah alam...

orang ada gadget baru.gitu la rupanya :p

habis keje, terus shoot g stadium.tukar tiket then gerak g umah dee kat seksyen 17.ambik dulang hantaran.pastu membunuh masa @ Setia City Mall...klik sini..


lebih kurang kul 8 lebih, ktrng selamat sampai stadium.aku parking siap2 arah nak balik.senang nak nanti.jauh la sikit nak menapak tapi xpe.balik xyah hadap jem :p







masuk je dalam stadium dan konsert pon bermula...ha apa lagi...meraunggg laaaa hahaha....bukan meraung tp menjerit seronok tengok abg kuwa perform...


dah la dia start lagu yang aku suka...oh my!!!!!!!!!!best nyeeeeee....

sepanjang konsert, aku rasa 2-3 lagu je aku tak reti nak layan...selebihnya...memang aku menyanyi sama2....


artis jemputan 3 wanita hebat...suara power...adiba nor, jecklyn n sorang lagi sape ntah..malas nak google hehehe

overall, memang berbaloi la aku datang.. rm77 rasanya...berbaloi2...walaupun seat kami ujung dan atas tapi abg kuwa tetap pndang kami time nyanyi kah kah kah....

cuma tak dapat imagine la, 10thn lagi...abg kuwa nak wat konsert lagi ke...time tu dia dah 50++...arap2 suara dia merdu la sampai bila2 muahahahaha


dan sape sedar, 10tahun yang lalu aku pernah berdepan dengan dia...dan dia sempat cakap luv u emy...baru teringat skang ni muahahahaha..perasan!

dulu : 2003
kini : 2013

 1st song yang dia nyanyi masa konsert tu....nak dengar cari kat youtube ok...

I'm the lucky one - Anuar Zain

Ku persembahkan satu cita ku..
Setulus hati hanyalah untukmu
dan ku lakukan semampu aku tuk menyayangimu
hingga kau merasa jadi pujaan ku
meski bercinta kadang tak indah
tapi tuk buktikan kau yg terindah
dan kupastikan..i'm the lucky one..
nikmati cinta lebih dari segalanya....

Jiwaku ini yg tak tersentuh
kini terasa sejak bersamammu
berikan hangat hinggaku x mampu berjauh drmu
kerna kau yg bisa buatku bahagia

Meski bercinta kadang tak indah
tp tuk buktikan kau yg terindah
dan ku pastikan i'm the lucky one
nikmati cinta lebih dari segalanya

Caramu membuatku x berdaya
hatiku pun ribut terjaga
kau ubah hidupku ini jadi sempurna

Meski bercinta kadang tak indah
tp tuk buktikan kau yg terindah
dan ku pastikan i'm the lucky one
nikmati cinta lebih dari segalanya

abang kuwa.....love you...eceh! (^_^)

No comments:

Post a Comment