Monday, November 19, 2012

KKS ke Kuala Selangor Part 2

salam....

setelah lama bercuti, arini macam sengal2 je nak buat keje....ekeke...

ok sambung...

kami gerak meninggalkan pekan Kuala Selangor....dalam kereta aku dah plan apa kita nak buat petang ni dan esok.

elok plak lalu depan kedai makan mee udang banjir.....aku pon tanya la nak singgah esok tak...diorang kata ok je...

aku : 'ok esok kita layan mee udang dulu pastu kita makan cendol k...'
as : 'kang semua benda nak makan sampai berbuih2 mulut'

muahahahhhhahhaha......tak pasal2 sawan makan plak kan....as kalau bercakap ada je mende nak mengena...ekkeke

elok kami melepasi kawasan sungai buloh, receptionist apartment call.confirmkan jadi ke nak check in.aku cakap aku ontheway..konon nak minum petang kan, kami terus ke apartment.check in dulu dan patah balik.

kali ni aku bawa diorang ke Pantai Remis.

untuk makluman, pantai remis tak boleh mandi sebab air nye memang kotor. tapi kalo kulit buaya silakan la mandi kat situ :p

kat tepi2 ni banyak orang jual2..seronok...dah macam pasar malam plak :D

antara makanan yang sempat kami tibai masuk ke perut :-

rambutan
ayam goreng uncle bob
buah berangan
coconut shake pantai remis
sata
chicken wing
aiskrim coklat+vanilla

kalo bab makan, kami memang ONCE ekekekeke

settle makan dan posing, jom kite relax kat apartment... (^_^)


sampai je apartment, kami tengok wow....besarrrr.... :D

as siap bawa masuk semua barang dalam bilik.maklum la selama ni bercuti dapat bilik sempit dan berkongsi 4org...kali ni ha ambik 1 apartment aku sewakan...3 bilik tido + 2 bilik air...

harga?? RM 100 satu malam.... :)

ada swimming pool..ada gym...ada tempat main badminton...ada apa lagi eh...sebelah tu ada tempat mancing...kot la ada sape2 nak mancing, leh je pergi situ....

kami stay kat Pantai Indah Seaview Resort...  03-3264 9617


balik rumah lepak depan tv dan pastu masing2 bersiap...

malam ni kami nak kuar dinner....nak layan seafood kat pantai jeram....ni la tujuan nye ke KS!

brb!hhehhe

p/s:letih la kene edit picca muahahha

No comments:

Post a Comment