Monday, August 13, 2012

Citibank kota janji

aku ni kalo sebut kad kredit, mesti tak moooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

memang aku berazam dari dulu lg, hidup aku tak kan ada kad kredit...biarla susah cmne pon aku akan pakai CASH...so kalo pakai CASH, xde duit ko tak beli...ada duit baru beli kan...

last2 aku terjebak....

kejadian ni berlaku eceh...masa tu aku jalan kaki dan melalui MJ....tetibe kene sape...dia ckp la mcm2...yg paling best dia kata nak kasi aku gift berupa beg balik kg...siap ada roda...beg mcm stewardess pakai tu!

aku nak beli tanpa keperluan mmg tak la lakan...so aku setuju....

dia terus ambik ic aku n print kwsp aku...apa kene mengena eh kad kredit dgn kwsp???arghh lantak le heheh

dalam masa 10minit settle...sbb aku register aritu, dia kasi aku beg balik kg...tp versi sandang tepi tu...happy la kan dapat beg...so dia suruh tunggu kad sampai rumah...

selang seminggu dapat la kite kad kredit....wieee

dan dia ada cakap, hadiah akan dapat sleepas 3 bulan aku pakai kad kredit...ok xde hal...

so bila dah lama kan aku pon lupa la pasal gift tu...tetibe balik umah dapat kotak besar...


bersama nota cinta....


dan inilah hadiahnye....


thanks citibank kota janji...dan seperti aku janji pada diri sendiri, dapat je hadiah aku akan STOP KAD KREDIT...ekeke...sorry la...x biasa bayar pakai kad pastu sign pastu pening hehehe

syok kan....dpt la balik kampung packing baju raya dengan beg baruuuuu.......... (^_^)

2 comments:

  1. betul.... credit kad ni beban. tp ada guna bila emergency mcm msuk sepital ke...hehe.

    ado beg baru ... cun plak tuh. best lak nk pi holiday tahun depan :)) apa projek korang? hihi

    ReplyDelete
  2. kt ada lagi satu kad kredit...yg tu mmg fully utilize sbb dia kasi rebet bila berbelnja guna kad kredit hehehe

    maybe standby 1 je...yg citibank ni mmg nk closed :)

    travel...ujung tahun ada 2 lokasi dlm negeri...next year luar negara lagi hehehhe

    ReplyDelete