Wednesday, August 12, 2015

#Potluckraya2015

salam....

menyampah plak aku tengok entry Dugaan Ramadhan tu hehe...lama tak berhupdate sebab dah tak de nafsu nak share ceta kat blog ni....biasalah orang tengah dirundung malang mmg gini ekekeke

diam x diam dah hampir 2bulan setengah dugaan tu hadir, tapi aku masih tak move on lagi....kekuatan tu ada....jauh lagi baik dari dulu tapi jiwa aku tetap kosong....risau plak kalau aku dok layan je nanti aku jatuh sakit lagi :(

so....meh aku hupdate pasalpotluck raya!

**************************
potluck 2015 ni kiranya opis tempat keje aku buat...kumpulkan semua dan setiap department bawa menu masing2...ktrang plak bergabong dengan department services, so kami bagi duit je la :D

tapi serius cakap, menu dia semua pon sedaaaapppppppppppppp.....macam mana diorang leh bawa menu sedap2 ni hehehe

laksa (sedap) , beef macaroni, pulut kuning rendang ayam, behun goreng, roti jala kari ayam, nasi kerabu, nasi arab, satay, lemang, nasi lemak, buah2, kuih muih, air sejuk dan panas, kek & dessert paling win....

serius kek ferraro rocher tu sedap nyeeeeeeeee....brownies dan macam2 lagi semua pon sedap2.....kiranya desert n kek paling sedapppp aritu hehe

big boss potong kek perasmian

 nasi kerabu + nasi arab


dessert corner yang paling win...smua pon sedappp!!!!




dan pic ramai2 sebelum semua balik :)


1st time bergabung semua department macam ni, syok plak...selama ni terbahagi dua....yang jadi seronok tu sebab ramai2 berkumpul....pastu x sempat sembang sembang pon...dpt say hi hi je...tapi sekurang2 nya jumpa gak bila ada event macam ni kan :D

kisah raya aku pon tak hupdate lagi....next entry ok :)

No comments:

Post a Comment