Monday, June 15, 2015

Hujan...... Al Fatihah

arini sayu je kan....sebab pagi2 dah hujan....


arini ada temujanji dengan Yus...breakfast-date (tq belanja tadi)..leka update kisah masing-masing sampai aku tak tertengok HP...

rupanya.....kawna sekolah aku dulu kembali ke rahmatullah....sebab sakit leukimia.....

aku bukan la BFF dari dulu tapi aku satu-satu nya kawan yang x lost contact dengan hajar...dari sekolah menengah ke zaman keje ke zaman dia dah kawen still keep in touch....bila dia tak de, sikit sebanyak kacau mood aku arini.....

dia la orang yang sangat kuat.....tak pernah aku jumpa orang sekuat dia...sungguh....ni bukan main2...dugaan hidup dia lepas satu, satu datang singgah...semua dia hadapi dengan tenang....kalau aku? meroyan dah kot....anak 1st dia meninggal sbb tersedak susu kat rumah pengasuh.....sikit pon dia x marah pengasuh tu....dia anggap dah ajal dia :(

banyakkk lagi....tak mampu nak share kat sini....tapi aku nak jadi kuat macam dia la.... :(

hajar....semoga ko tenang di sana....dan ditempatkan bersama orang yang beriman...... al fatihah

kenangan dengan hajar @ hospital ampang....

1 comment: