Saturday, March 7, 2015

Jalan-jalan Isi Perut : NY Steak Shack, IOI Mall Putrajaya

kalau korang tercari-cari tempat makan sedap dan best, try la ke sini... NY steak shack.....


Lokasi -- aku try kat ioi mall putrajaya....ada juga di midvalley

1st time masuk dalam ni, kita pon tak tahu nak pilih apa...selak2 buku menu, setiap jenis ada 2 3 pilihan je....aikkk sikit nya....


steak - 3
burger 3
chicken 3
pasta + spaghetti
air

simple je kan? hehe...tapi bagus la sikit je pilihan dia...senang kita nak pilih....

kalau dah sampai restoran baru, biasanya aku try menu yang di rekemen oleh chef...yang ada ikon reccomendation, yang tu la aku try...

Jom tengok apa ktrang makan kat sini......


aku try menu ni.... big apple burger...rekemen...
puas hati dan sedap....
daging tu ada dua layer  ye nyum nyum nyum
RM 25.90



 pilihan pui....NY stirplion....yang ni pon korang kene try....
terasa rasa perapan daging dan sos black peper yang sedappppppp
harga RM 25.90

 yang ni pon sedap...ala2 chicken grill....tapi nama dia Southwest grill....
mayo tu pon sedap....
RM19.90

Air dalam rm5.90 - rm7.90....total ktrang makan dalam RM99++.....

tapi seyes aku puas hati sangat....memang terasa rasa nak repeat sebab sedap....tapi kalau nak datang sini pastikan perut kosong ye....sebab portion dia besar gak...takut mengah je nak habiskan :D

yang ni aku rekemen....5 out 5.....

licin pinggan hehehhe

No comments:

Post a Comment