Tuesday, November 4, 2014

Sabtu yang havoc..havoc...havoc...

furhhh........

skang ni patutnya aku ada meeting dengan bos. tapi postponed ke pukul 2pm.. so aku saje lepak kat blog ni :)

sabtu lepas, memang aku rasa macam x cukup rehat je...aku paling tak suka dalam 1 hari tu macam2 benda aku kene buat... rasa macam tekejar2 tu la paling aku menyampah hehe

sabtu nye event
- farik kenduri
- ika konvo
- exam online * gatal nak apply gomen ehehhe

so awal pagi aku dah kuar anta #fruitheart g keje. sebabnya aku nak pinjam kete dia...kesana kemari tak de kete memang payah kan....g bekpes jap, anta dia g keje then otw balik KL singgah cuci kete...singgah giant cari tudung...ambik parcel kat Pos laju..

sampai umah lepak 1/2 jam terus siap2 nak g kenduri....

berjinak2 dengan shawl...
pakai g kenduri ok lagi...kalau time keje leceh sikit :)

farik ni kawan kampung aku + geng kamceng  la kiranya...masa dia bgtau dia nak kenduri tu tersentap gak aku...sbb nya tak sangka...konon aku nk seperise kan dia, last2 aku seperise sendiri muahaha....

farik buat kenduri kat Putrajaya....nasib la dewan tu area PICC...so agak familiar la...tak sesat pon....tapi kalau area lain aku rasa mau meraung....hehe

aku dan putrajaya memang tak SERASI :)

 pengantin atas pentas...

 jumpa aboi...

zana - farik dan isteri - aku

tacing plak aku masa aku snap pic farik atas pelamin, dia ckp " terima kasih"... ye la ramai kawan2 tak dapat hadir....berapa ketol je tunjuk muka... :(

masa anta kad kawen tu lama gak ktrang lepakk sembang masa depan....sempoi2 farik ni nak beli rumah yang ke 3 dah...tgh dalm pembinaan wawawa.....aku mmg pantang orang ceta pasal harta/rumah....i is cemburu!!!!!!!! hehehe

lepas kenduri farik, gerak ke kajang....berpusing2 aku dalam putrajaya tu...x jumpa plak simpang kajang/bangi tu...akhirnya jumpa gak jalan tu setelah sesat tak berapa nak sesat....hehe

drop kan zana kat ktm ukm, ambik adik aku n kawan dia dari ktm yg sama then shoot ke ukm...sbb sepupu aku ika konvo...aku tgk jam dah kul 4 lebih....malam kang nak exam ni...so aku pikir tak pe la aku tak g la ika konvo...aku takut x sempat balik...time tu pon jem teruk depan ukm tu....

drop kan adik aku kat ukm, aku terus shoot ke homestay @ sungai sekamat.....saje sepupu aku ambik homestay...malas nak rushing balik kampung terus :)

sampai2 homestay, i is tergoda...sungguh tergodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa










nama homestay ni --> UMMI HOMESTAY...lokasi kat sungai sekamat, kajang...dekat area umah adik aku n pokteh...

aku sampai 5 lebih...rehat jap pastu aku ready nak jawab exam....aku kan bijak, g on laptop sebelah tv.. tak teringat final JDT vs Pahang....sambil jawab exam, sambil orang jerit2 tengok bola...muahahaah

Settle jawab exam pukul 10pm, ktrang celebrate besday ika plak....kebetulan konvo & besday...yeayyy!!! dah jadi konvojadi hehe

yang ada malam tu -- family ayah ngah , pokteh, family aku n alang....

 request nak bunga matahari....

 aku malas bagi bunga...aku kasi belon & hadiah buku :)

 ika n adik aku besday bulan yg sama....

 satay -- kek -- nasi goreng

settle makan, kul 10.45 aku gerak balik KL...jem jalan malam tu...maklum la ada game kat bukit jalil kan....anta adik aku kat uia then shoot ambik #fruitheart kat taman melati....

dia anta balik sampai umah 12.30am..terus pengsan kat sofa rumah...letih betol!!!!!!

esoknya deme celebrate makan2 kat cibiuk bangi...wawawa...jeles...tak dapat join :(

family ayah ngah.....
Fatin (sepupu baru) tukang snap gambar rasanya....

dan last sekali....
 
nampak sebaya padahal sorang darjah 1 sorang 3thn hehe
songkok - sepupu
baju kuning - anak buah sepupu

ahad nya aku bangun pukul 10 pagi....

sekian hahahahahaha

2 comments:

  1. ini dah kira havoc dan penat nih dari pagi aktivitinya..

    ehem2..lulus tak EXAM tu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. penat sgt JM...sampai rasa letih sangatttt.........

      exam tu .............. hehehe

      Delete