Monday, April 21, 2014

Trend : Tudung Aidijuma featuring Fareeda

muhahahahhaahha......

marilah kita tinggalkan dunia travel seketika....aku syok baca blog orang kaki travel ni...tapi skang ni macam terpaksa la lupakan seketika dunia travel...fokus & habiskan trip yang bersisa sebelum aku travel ke dunia baru wakakakaka

so....

entry tajuk tudung...pehal kan?

aritu kat Whatsap adik aku share la blog sorang gadis comel menggayakan tudung style Fareeda....aku plak baru la faham kisah sebenar nape Fizo Omar & Mawar Fareeda marah pasal isu pattern ni....selama ni bz konvo...dah settle konvo lepak rumah hari ahad & layan Melodi....then FO explain....ok faham :)

dan..dan....aku terus tukar style tudung....wallaa....memang sherashi la...nak pakai pun mudah....nak ambik wudhuk pon tak payah buka pin semua....buka tudung je....

nah style yg aku tiru :p



dah aku tiru, aku suruh kawan2 sekeliling tiru sama hahahaha

 kak kin

 sepupu kampung

 kawan opis


 pui...

sepupu n kawan opis beliau

pe macam....syok kan ramai2 pakai tudung style ni hehehe

so kalau nak tukar style, klik blog adik ni...dengar ceta dia dah glemer skang ekekeke...

klik -->>> YUNABELLA

dan bacalah review terkini dia pasal ledakan tudung ni...rasanya leh kot pakai nama tudung yunabella....sebab dia antara pencetus tudung bawal ala fareeda :)

klik -->>> review

so style ni leh labuhkan tudung....cover dada....selesa...mudah....dan juga nampak kemas....

kos pon tak mahal....
tudung bawal aidijuma plain = rm7
brooch = rm10
total = rm17...

tapi....kalau ada budget apa salahnya rembat fareeda sehelai....buat masa ni aku masih pencinta bawal..... :)

selamat berfesyen!

tiap kali selfie je, mulut jadi camtu muahahahhahaha

2 comments:

  1. Hai..hai...Emy!! dgr kata nak masuk ke dunia baru...JM tahu heeeee...ehemm..ehemm..
    JM suka lagi tudung style cenggini compare to FAREEDA..more ssweet dan ayu lahh..nampak lagi muda dari umur sebenar :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dunia baru eh....hehehehhe

      kita serasi plak...suka...suka....pastu macam takyah nak tanggal pin bagai....

      so....

      moh la kita....berfesyen yunabella ni hehehe

      Delete