Saturday, June 15, 2013

Su datang KL!

aku kalau ada kawan-kawan yang datang KL pastu inform, aku membara nak jumpa :p
rasa kalau tak dapat jumpa frust sangat wakakaka

kalau as ada kat KL, hampir setiap malam ktrang bergabong. tak jemu nak berborak...ibu pon kadang2 bising kuikuikui

so su kebetulan singgah KL sebab nak balik ke JB selepas sebulan duduk rumah mak dia kat Perak :)

 su dah gemuk..welcome to our club su

 kejap je dah nak setahun....

ktrang bergabong kat KL festival city. sebab su tak pernah sampai...pas makan ktrang jalan2 cuci mata...








hampir pukul 6pm, aku minta diri...su nak lepak lagi tapi sebab esok nak keje, aku nak balik awal la sikit ekekke

 su & family...

 kami....



dan sempat la aku merembat barang-barang keperluan...ni aku beli sebab dah terpaksa hahahaha

beg keje - beg aku skang dah teruk benar RM35
jenas - aku memang ada jeans selai je...satu dh lusuh baru aku beli baru :) RM49
perfume - standby dlm beg RM10
inner merah RM10
total kerugian RM104 :)

pasni sape turun KL aku akan buat review eh muahahahha

No comments:

Post a Comment