Monday, December 17, 2012

Reunion Sek. Keb Sentul 1 : best!!

11.11.2012...ktrang berjaya mengadakan reunion utk SKS 1 batch 1989 - 1994....lokasi @ Full House Wangsa Walk..... (^_^)

asalnya marzuki wat group kat FB..then invite kawan2 so masing2 excited la nak jumpa.yela...ada yang lepas sekolah rendah x jumpa langsung...

aku plak...aku sekolah situ sampai darjah 3 je...so maafla ramai kawan2 yang aku tak ingat langsung :p

1st meeting masa ateh wat open house...so masing2 dah membara ktrang setup la AJK...aku tukang tolong2 je...ekekeke

3kali meeting tibalah harinya....yeahhhh!!

malam sebelum majlis, ktrang dah datang nak gantung banner, siapkan goodies bag, discuss dengan manager situ....

final touch...bawah tu AJK - juki, aku, ita, ina, ateh, ani, khalil...

dan dengan theme purple, maka hari yang ditunggu tiba......


sape yang sampai kene tulis ucapan kat guest book dan ambik goodies bag n badge...badge tu lencana sekolah SKS 1....

dan setiap orang akan diambil gmbar....single photo...


lebih kurang pukul 12.30, kami memulakan majlis....kat Full House dia kasi guna sehingga 3.30pm je...so majlis dimulakan dengan bacaaan doa...ucapan pengerusi...gambar ramai2 dulu sebelum makan..... :)

antara yang hadir....

sambil makan, ktrang buat acara tukar2 hadiah....

ko tarik nama sorang then kene wat simple ucapan....pastu kt pilih sape yang kt nak kasi hadiah tu....kiranya kene cabut undi la....

so...aku dpat hadiah dari hani....dan hadiah aku khalil dapat.... :D

samping tu gak, ktrang selang seli dengan lucky draw....

mungkin dah dinamakan rezeki, 6 hadiah dari 10 lucky draw AJK dapat....berbulu jeeeee deme wakakakaka

ye la...sape nak hargai kami kan...so Allah dah rancang yang terbaek...AJK bila meeting je kul 12-1pagi baru sampai umah..tinggal anak husband/wife...berkorban utk reunion ni :p

*AJK semua dah kawen kecuali aku hahahahaha

dan....settle tukar2 hadiah dan lucky draw, ktrang main musical chair plak...very...very....very...fun la!

dari 10 kerusi, dan akhirnya juara adalah milik....

hadi.... :D si kecik comel ni sponsor hamper musical chair...so dia kene sampaikan :D

last sekali, kalau dah ada theme ni haruslah ada award best dress kan...

pemilihan dilakukan oleh manager Full House.....so pemenang nye adalah....

khalil dan norazila....
masing2 dapat mahkota + trofi + selendang....
Anugerah Paling Handsome + Cantik 2012

dan....last but not least....jom potong kek ramai2...

sebelum potong, posing dulu :p

jejaka....jejaki ekekeke

persamaan = kami ber 3 keluar awal dari SKS 1...

cari la mana pic korang :p

ex-coursemate @ uitm...
kt tahu kt satu sekolah masa kat uitam kan zura :D


antara barang2 dalam goodies bag...
patung persahabatn - badge - frame - coklat

so, syok la aku bawa balik byk hadiah kan.... (^_^)

tukar2 hadiah aku dapat kipas laptop...
lucky draw aku dapat perfume Someday Justin Biber...rezeki perfume aku pon dah sampai ke hujung :p
anak patung comel n mashmallow tu ina kasi kat semua AJK....tq ina....sayang ko hehehe


TQ utk  AJK....korang memang best la...bejaya gak kita buktikan kt nye air tangan terbaekkk...berbaloi la deme bayar rm50/person.....hasilnya terbaekkk ekeke

TQ gak yang sudi sponsor hadiah, kek, banner, goodies....memang korang pemurah hahahha

reunion SKS 1 best....so next maybe ada gathering....plan nk wat bowling tournament...kalo jadi, aku update nanti :)

No comments:

Post a Comment