Tuesday, October 11, 2011

KKS Jun tamat zaman bujang

taadaaaaa......

aku baru balik dari percutian singkat kat Melaka....memang best la...lg2 dpt melepak dengan geng uitm dulu...rindu korang laaaaaaaa!

sabtu 8/10/2011 jun selamat bertukar status...dari single kepada married..memang dia pilih tarikh sama hari lahir dia...maka di usia 29tahun dia menjadi isteri orang :)



sedih aku x dapat tgk dia akad nikah.jalan jem teruk kat seremban..ada accident...huhu...nak wat cmne kan...elok sampai Melaka terus tukar baju n gerak ke umah jun huhuhu'






ahad plak majlis bersanding....kali ni pon aku sampai lmbat gak..dia tengah makan beradap baru ktrang sampai...sedih oooo....pergi kenduri kawen siap tido melaka lagi...tp lambat gak sampai huhuhu....sorry la jun...mmg aku sedih!!!!









akhir kata Selamat Pengantin Baru Jun...walaupn dh tukar status, persahabatn kite tak boleh tukar ok!kalo rindu ko kene cari aku ekeke...

Jun & Fairus....Semoga perkahwinan korang berkekalan hingga ke hujung nyawa (^_^)

No comments:

Post a Comment