Monday, September 12, 2011

Ahli Dinda naik pelamin!

sabtu lepas, aku sempat balik kampung kejap.attend kenduri kawen salah sorang ahli dinda :D

ecah dan ipah selamat diijabkabulkan sabtu lepas....



dengan tema pink, aku datang pakai baju coklat muaahhaa...kata ketua kumpulan kan :p

kalo ikutkan, ecah ni kawan aku n sepupu aku - ila time skolah rendah dulu.sama2 jalan kaki g skolah...

tp sebabkn dia junior aku setahun, so dia geng ila...tapi sejak ila kawen, aku ilang kawan.depa ilang sorang.so aku masuk.tu jadi geng.entah mcm mana wujud nama dinda tu...tp ada 1 group nyanyi lagu pe ntah nama nya dinda.dah diguna pakai nama dinda :D


geng asal mereka - fara,ila,ecah & hajar

aku dah janji dengan lela nak makan sama...so dia datang dgn family n bergabong kat rumah ecah...


BFF bebeh!

fara, bakal tunangan orang ni pon x lama lagi naik pelamin...wieee :D



dan kami semua.....



aku masa time salam nak balik tu mcm speechless la plak...tak tau nape...nak nangis tapi xde rasa sebak...boleh tetibe aku ckp

"nanti ajak ipah beraya umah aku..."


muahahhahahaa....giler sengal!ekekeke

untuk ecah & ipah, selamat pengantin baru...moga berkekalan hingga ke hujung nyawa k...


me & pengantin....

ipah pernh tanya ecah, nape aku x kawen lagi.ecah kata entah..last2 ipah cakap...

"biasalah ketua kumpulan mesti akhirnya...."

cisssss!!!!!!!! ekekeke

elok nak gerak balik, jumpa uda & acik yang baru sampai....



balik dari kenduri terus shoot ke kuala selangor...yang tu next entry!

5 comments:

  1. ibaratnya ko ni mcm ketua darjah la ye nok..ahaks...

    ReplyDelete
  2. cntiknya tema dia pink!

    selamat hari raya emy..maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  3. muza,
    selamat hari raya gak :D

    kt nak dtg beraya bleh?hehehe

    ReplyDelete
  4. cepat la update kuala selangor..nak tgk gambor!!! heh

    ReplyDelete