Tuesday, April 26, 2011

facial serendah rm5.90!

tajuk tak leh blah eh :p

ni ceta ari ahad lepas.elok aku bangun je tido, semua orang tak de.ciss diorang kuar tak sound aku wawawa

time aku sedar pon dah kul 11 pagi muahahahaha.....tengok orang tak de kat rumah, aku on tv.atas meja ada nasi lemak.ok bekpes dulu :p

pastu aku baca paper metro sambil menonton tv.g dapur basuh pinggan mangkuk..tgk jjcm & melodi jap.pastu aku masuk dapur.masak time!

tanak nasi n masak lauk simple.ayam masak kicap + sayur hehehe

siap masak, baru lah aku memulakan aktivti facial aku...tadaaa....



dah lama kot aku tak membelai dan meng-wapkan muka.set ni pon ateh kasi.punggah atas almari, jom kite wat facial sendiri...

memula cuci muka seperti biasa...
kemudian masukkan air dalam tempat nye.supaya leh naik wap dia nanti...



agak2 dah panas maka letakkan la muka ke dalam bekas tu.biarkan muka berpeluh2 dalam 10-15 minit :)

kemudian lap peluh dengan tuala dan letakkan masker ni....


masker ni rm5.90.leh dapat kat watson hehe

sebab tu aku cakap facial serendah rm5.90 muahahaha

maka pakai kan la di muka...biarkan selama 30 minit.time ni syok.baring sambil pejam mata.layaannnn....muka pon jadi sejuk :p


hehehe....poyo je kan :p

habis je 30minit, terus buang masker tu dan aku bilas dengan air sejuk.seyes best!muka rasa segar je..wiiee....

dan petang sikit, adik ajak beli movie kat Astro First..ok jom kite beli :D *sambil ibu membebel2 muahahha



bagi aku ceta ni best!macam diorang2 komen.cuma aku x fokus.pasal aku ngantuk plak.hahah...kalo tgk kat wayang mungkin dah terlelap kot.tp x dinafikan ceta ni mmg superb.bangga dengan hasil yusry kru :D

dah 3-4 kali kot aku layan.dari ahad sampai malam tadi.tetap x jemu :) *petang ni balik keje dah habis la astro first ni

stephen pon leh tahan ensem nye...walllaaaaa



sambil tengok HMM, kite minum2 dulu :p



malam nye baru aku buka keje opis yang aku bawa balik.kene siapkn emy oiii....report tak siap2 ni wawawawa

sekian ceta hari minggu.... ^_^

as : tak kuar ke mi...
aku : tak pon.sejak sabtu x keje aku dok umah je
as : eleh...ke tak de duit?tu duduk rumah je
aku : tak de duit pon ye gak hahahahhaha

*cisss............hehee

3 comments:

  1. mula2 masa Merong kluar kat wayang, aku ckp nak tunggu kat astro first, bila dah ada kat astro first, aku mcm tak de hati lak nak langgan ...apesal ha?

    ReplyDelete
  2. wahida,
    kalo ko beli pon ko x rugi tau
    ceta dia best :)

    ReplyDelete