Sunday, December 12, 2010

Wajib Tonton : Ngangkung


sempat gak aku layan ceta ni :)

ceta ni dah lama kat wayang.cuma baru last weekend aku dapat menerjah panggung yang berhampiran :)

ceta ni OK!!!best...lagi2 ada Sam...gelak tak hengat je...ada gak pengajaran dari ceta ni dan sedih sikit pon ada gak...overall memang best!

tapii.......Adnan Sempit tetap terbaeekk la....lagi suka tgk Sam dalam AS :)

Papadom pon bg aku terbaekk gak.... ekekeke

yg best lagi tu, byk scene dalam movie Ngangkung ni kat lubuk aku...nun kuala selangor...pekan BB [kedai apek pon masuk], pantai remis, jeram, kuala sel. :)

pasni kalo ada masa, nak layan hantu kak limah balik rumah plak!seram-komedi aku layan....kalo cerita berat mmg susah sikit nak masuk wayang :p

owh yer...aku tak suka dengan tajuk movie skang-->Aku masih dara???aku tak bodoh??pehal eh...movie aku masih dara lagi x boleh blah!kaitkn pompuan bertudung dgn love bite...elloooo...excuse me!!!!!!!!!!

huh!ceta2 macam tu aku tak layan ler...... :p

so kalo nak layan Ngangkung, sempat lagi ke cinema berhampiran :)

No comments:

Post a Comment