Tuesday, October 5, 2010

Update!

cuci mata tengok gambar2 aku ni dulu :p






alhamdulillah....aku dah kat tempat keje baru :)

semuanya ok...rasa tak ubah macam keje kat Adni plak :)

cuma satu je, tak de internet access...wawawa...leh bikin aku sangap ni....banyak benda nak story mory tapi la ni aku pinjam laptop member...dia pon bawa berokband sendiri...so faham2 la kan :p

b4 start keje baru, sempat la jadi penganggur...pastu siap g jalan2 cuci mata kat Singapore...gile la...budget aku dari KL-JB-Singapore hanya rm250....tapi siap ada balance bawa balik KL rm100...nak tau ceta lebih, tunggu aku update nanti ngeh3....

kat sini makan ber time...lunch hour 1-2pm...so aku nk chiao..dulu ikut suka kamu nak makan kul bape...janji makan dengan geng ehhe...
rindu laaaaaaaaaaaaaaaa.....tata

5 comments:

  1. Sempat lagi ko memblog eik dgn bantuan berokband...ekekekekkekekeke........~pui~

    ReplyDelete
  2. aku dah tau dah update seterusnya...

    kena tinggal bas...hahaha

    ReplyDelete
  3. pui,
    itu la pasal...saje la aku kasi update blog ni ;p

    madey,
    laaaa....aku nak rahsiakn..nape ko bgtau kat sini
    muahahahaha

    ReplyDelete
  4. jelesi nak pergi jugak..sampai hati tak ajak..hahahahha

    ReplyDelete
  5. bocor gaks cite pasal tertinggal bus tu ye
    huhuhuhuhuhuh :( ~puipui~

    ReplyDelete