Friday, July 24, 2009

Jakarta-Bandung : Pengangkutan

sepnjang percutian kami kat sana, ktrang gunakan pak supir.... :)

kat jakarta, ktrang gunakan perkhidmatan Pak Yous....kire pak yous ni la yg tunggu ktrang kat airport...aku daptkn no tel dia dr internet jer...sbb xde sape yg ada contact kat jakarta.....


Kijang Pak Yous

sewa sehari Pak Yous adalah 500 ribu rupiah.... Pak Yous +6281932245417

kat Bandung plak, ktrang gunakan khidmat Budi....dia la gak yg carikan guest house tu....dgn budi pon ok...senang ceta dua-dua supir ni sgt ok.....n senang je nk deal :)

Budi +62816613442


Kijang Budi

selain dr gunakan budi, ktrang gunakan gak keretapi sebagai pengangkutan kat sana...naik train pon nk ke Bandung dari Stesyen Gambir, Jakarta...perjalanan 3 jam...siap dapat roti+air mineral+gula2....bantal pon ada utk keselesaan penumpang...harga KA Agro Gede dr Jakarta-Bandung adalah rm18....murah tp service meletop...!siap ada pelayan lg dlm keretapi tau Tongue

sebarang info sila klik sini yer KA Agro Gede



dalam train Jakarta-Bandung


@ Stesyen Keretapi Bandung

so dua benda penting dah aku cetakan...next entry aku ceta pasal tempt makan lak yer..sampai aku rasa badan aku kembang la makan banyak kat sana...arrgghhh....hehehe


No comments:

Post a Comment