testing

Monday, March 31, 2014

#Eksiden....pertama kali kene kat diri sendiri

salam....

hari isnin awal minggu & penutup bulan 3....tapi aku MC hehehe

aduh....dah 2 tahun (2012 - 2013) maintain x ambik MC langsung. tapi tahun ni tak de pilihan....aku MC sebab sabtu lepas aku accident :(

terkejut! tak pernah terjadi dalam hidup aku hadap accident tapi benda nak jadi kan...memang tak mampu nak elak....

sampai skang aku trauma....kebetulan aku tak drive kete tu...aku duduk seat penumpang....nak jadi lebih selamat nya aku pakai plak seat belt..biasanya aku tak pakai....aku pakai kalau jadi driver je :)

so skang ni aku dok berehat je kat rumah....kaki bengkak....luka sikit....leher dada lebam....tapi hentakan tu lebih kat dada....rasa macam dada berat je....huhuhu

pengajaran kat aku, kurangkan berjalan hahaha...asyik berjalan je kan....so skang ni aku tengah tempoh bertenang...rehat kan diri.... :)

terima kasih Ya Allah....cuit sikit bagi musibah kat aku...nak bagi peringatan mungkin.... Allah.....syukur aku masih lagi bernyawa....kalau jadi tragedi semalam tu, tak tahu la nak kata pe....huhuhuu

ni aku up kan langkah berhadapan kalau accident



accident pukul 9pm, settle semua dan sampai rumah pukul 4am! lama kan :)

ni la dia kete kawan aku, yang hancur bahagian depan...


trauma! dok rumah berehat dan melunjur kaki pon aku letih.....tak aktif langsung hehehe

4 comments:

  1. Emy!!!..alhamdulillah selamat...teruk accident tu..habis bumper depan..langgar ngan apa tu...Ya Allah terkejut JM bila baca..yg penting Emy tak ada patah kat mana2...syukur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq JM....tak de patah..alhamdulillah ok...semalam dah buat Xray...

      ni berehat je la...nk bagi bengkak2 ni surut...

      Delete
  2. akk..tkut kite tgk...huhuuh...nasib baik xde pape..alhamdulillah..keta ape tu akk

    ReplyDelete
    Replies
    1. takut kan ?

      alhamdulillah xde pape...tp badan sakit2 tu ada la....ni pon dtg keje lemau je

      kete perodua kancil

      Delete